Benvinguda

Hola, soc la Mercè , aquest es el meu blog, que també és el vostre

Benvinguts a tothom que vulgui visitar aquest Blog.
Amb ell compartirem i aprendren l'Assignatura de
INTERCULTURALITAT I EDUCACIÓ.

Salutacions i Bon viatge!
Mercè

No ploris per no veure el sol,perquè les llàgrimes no et deixaran veure les estrelles.




Webcam i temps

miércoles, 10 de diciembre de 2008

5. TANCAMENT DE L'ASSIGNATURA I AVALUACIÓ

Un cop obert el Bloq i feta la relectura del mateix, m’he adonat de que mica en mica hem anat construint entre tots aquest espai. Començant pel debat i continuant amb totes les activitats que hem realitzat. Les quals han estan molt profitoses, ja que considero he après molt. El bloq, ha estat l’eix vertebral de tota l’assignatura, on hem anat reflectint tot el que hem après. Passejant pels bloqs dels companys també he vist el que ells han anat fent i de tot s’apren. Un dia vaig veure un comentari d’una companya dins del meu Bloq i em va agradar molt. Et dones compte que formes part d’un aula, que tot i ser virtual existeixen les mateixes pautes d’interecció i companyerisme que en d’altres estudis presencials. Hem aprofundit sobre la interculturalitat i l’educació. Hem creat la nostra webquest i he personalitzat el bloq amb fotos,videos , imatges , enllaços id’altres detalls per fer-lo i sentir-lo meu i alhora prop de tothom qui vulgui entrar en aquest raconet, ja sigui per parlar d’interculturalitat o de la nostra tasca com a docents i futurs psicopedagogs. Per tant deixo el bloq obert i amb ganes d’anar enriquint-lo cada cop més. En quan a l’avaluació de l’assignatura, li dono un excel.lent alt, ja que totes les activitats ens han servit per aprofundir i reflexionar sobre el tema de la interculturalitat , realitzant pacs molt interessants i que han produit en nosaltres un aprenentatge significatiu i cooperatiu en compartir-ho amb tots els companys mitjançant el bloq. Respecte la nostra formació com a psicopedags, aquesta assignatura ens ha donat eines i recursos per tal de poder fer una bona tasca. Per tot plegat estic molt agraïda tan als companys com als professors i només em queda donar-vos les gràcies i dir-vos fins sempre.

Mercè Crusats

No hay comentarios: